چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش ائمه جماعات

حوزه/ نخستین گردهمایی ائمه جماعات مدارس مقطع متوسطه آموزش و پرورش استان قم با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان قم و حوزه علمیه سفیران هدایت در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون آموزش حوزه علمیه استان قم در این گردهمایی ضمن اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه برادران اظهارداشت: در این دوره از پذیرش گروه هدف ما دانش آموزان مقطع دیپلم می باشند، به‌طوری که هم می توانند در دوره های بلند مدت حوزه و هم در حوزه علمیه  سفیران هدایت ثبت نام  کنند.

حجت الاسلام سجودی افزود: ائمه جماعات مدارس می توانند با مراجعه به سامانه معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنند، ولی آنچه مهم است، اهمیت تبلیغ برای داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان قم در بین دانش آموزان مدارس است.

وی بیان داشت: امروز ظرفیت های خوبی در مدارس سطح استان وجود دارد که ائمه جماعات می توانند با تبلیغ و تشریح برنامه و اهداف حوزه های علمیه نسبت به حضور و ادامه تحصیل این دانش آموزان در حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان قم ادامه داد: امروز حوزه های علمیه با همه بضاعتی که دارد می تواند نقش بسزایی در شکل گیری دانش آموزان بر اساس تعالیم و آموزه های دینی ایفا کند و نسل آینده را نسلی مومن، متعهد و همگام با آموزه های اسلامی و دینی تربیت کند.

حجت الاسلام سجودی گفت: دوره های بلند مدت حوزه و کوتاه مدت سفیران هدایت می تواند با جذب و آموزش دانش آموزان نخبه مدارس آموزش و پرورش کادری شایسته برای اسلام، نظام و انقلاب تربیت کند.

انتهای پیام    313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha