پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد نقی لطفی

حوزه /نماینده ولی فقیه در استان ایلام، حوزه را مرکز صیانت از دینداری مردم و حفظ ارزش های اسلامی خواند و گفت: مسئولان باید با رویکرد اورژانسی به حل مشکلات حوزه ها بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در دیدار  مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه و مدیر و معاونین حوزه علمیه ایلام، با اشاره به نقش حوزه های علمیه در صیانت از دینداری مردم و حراست از ارزش ها، گفت: باید توجه به رفع مشکلات حوزه ها اورژانسی باشد تا بتوانند به تربیت طلاب نخبه و توانمند و ترویج دین بپردازند.

وی، به وضعیت حوزه علمیه استان ایلام اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به ویژه بودن این استان و کمبود موقوفات حوزوی، حوزه استان نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان عالی حوزه است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام یادآور شد: علی رغم برخی مشکلات مالی، حوزه این استان از کیفیت، پویایی و بالندگی خوبی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان، خواستار تامیین بودجه ساخت مدرسه علمیه جامع در مرکز استان شد و گفت: ما با ساخت این مدرسه به اهداف بلند مدت دست خواهیم یافت و می توانیم از کشور عراق نیز طلبه جذب کنیم.

علم الهدی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه کشور نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این دفتر، وضعیت حوزه علمیه استان ایلام را مطلوب و رو به پیشرفت ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام هم در این دیدار، با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، خواستار تامین بودجه ساخت مدرسه علمیه جامع در ایلام شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha