چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 345428
۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
علم تا عمل

حوزه/ استاد اخلاق حوزه علم بدون عمل را زیان بار دانسته و گفت: انس با قرآن و عترت و الگو گیری از سیره علما و بزرگان برای طلاب علوم دینی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین غفار عباسی، در جمع طلاب ایلامی، در مدرسه صاحب الزمان(عج)، گفت: علم بودن عمل زیان بار است، بنا براین طلاب و روحانیون باید عمل به آموزههای اهل بیت(ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با تاکید بر لزوم توجه طلاب به مباحث اخلاقی، گفت: تحصیل در کنار تهذیب و اهتمام به مسائل اخلاقی، طلاب را در مسیر موفقیت و رشد قرار می دهد.

این استاد اخلاق با تاکید بر ضرورت الگوگیری طلاب از سیره بزرگان، تصریح کرد: انس با قرآن و عترت و الگو گیری از سیره علما و بزرگان برای طلاب علوم دینی ضروری است.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام نیز درباره برگزاری دوره جدید سلسله مباحث اخلاقی در مدارس استان، گفت: حضور اساتید اعزامی از قم در استان ها، در تقویت بنیه اخلاقی طلاب بسیار موثر است.

حجت الاسلام یونس گلی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 تن از اساتید اخلاق، با حضور در مدارس علمیه استان ایلام، به تبیین مباحث اخلاقی و ارائه مشاوره به طلاب پرداخته اند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha