یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
19

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کاشان با اشاره به تلاش دشمنان برای نابودی اسلام، گفت: اگر فقها در جامعه حضور نداشتند، امروز نامی از اسلام ناب و تشیع در جهان نبود.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام جواهریان روز سه شنبه، در جمع طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستانی مقیم حوزه علیمه کاشان با اشاره به تلاش علما و فقها در حفظ اسلام ناب، گفت: اگر فقها در جامعه حضور نداشتند، امروز نامی از اسلام و تشیع در جهان برده نمی‌شد.

وی، رواج مکتب اسلام بدون درگیری‌های مسلحانه را از جمله اقدام‌های مهم روحانیت دانسته و تصریح کرد: امروز نیز طلاب و روحانیون طبق فرمایش‌های امام راحل (ره) باید بدانند که پرونده گروه‌های انحرافی باز است و مبارزه با این گروه ها، با تسلط بر  علوم، انتظار واقعی فرج امام عصر(عج) و پیروی از ولایت فقیه ممکن است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان همچنین یکی از راه‌های ترویج اسلام در جهان را انسجام روحانیت و مردم در تبعیت از رهبر معظم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن برای از بین بردن این انسجام از هر وسیله و ابزاری استفاده می‌کند.

وی همچنین، توضیحاتی را پیرامون فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌ مانند بیمه تکمیلی، تأمین اجتماعی، طرح سلامت، کمیسیون خدمات ویژه و برگزاری همایش‌های ممتازین و مزدوجین  ارائه کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha