جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم معین الاسلام

مسئول موسسه علمی - فرهنگی زنان جامعه منتظر بر لزوم اهتمام ویژه رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیما در زمینه تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی برای آحاد مردم تاکید کرد.

خانم مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، با تاکید بر لزوم معرفی درست سبک زندگی فاطمی برای آحاد جامعه به ویژه بانوان، اظهار داشت: در این خصوص رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما ، رسالت ومسئولیت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: تولید و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی جذاب و پرمحتوا در رسانه ملی و نیز چاپ و نشر مقالات، گزارش ها و مصاحبه های اثربخش درباره ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) در مجله ها و روزنامه ها، از جمله مهم ترین کارهای رسانه ای است که باید انجام گیرد.

این استاد حوزه علمیه خواهران همچنین ضمن انتقاد از برخی از برنامه های صدا وسیما و نیز انتشار برخی مطالب در جراید تصریح کرد: متاسفانه گاه مشاهده می شود که در برخی برنامه ها، مسابقه تجمل گرایی و چشم و هم چشمی و دنیا دوستی برای خانواده ها و به خصوص زنان ترویج داده می شود که این گونه مسائل بی شک با اصول و مبانی سبک زندگی حضرت زهرا(س) مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید ولایت مداری و حق طلبی، ساده زیستی، اهتمام به اصل عفاف و حجاب، گذشت و ایثار، به فکر همنوع بودن، همسرداری و تربیت فرزند را از حضرت فاطمه (س) بیاموزیم و در زندگی عملی خود ایشان را مقتدای خود بدانیم، نه این که صرفاً حرفش را بزنیم و فقط در مجالس شادی و عزای ایشان شرکت کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha