پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
1

حوزه/ کارشناس ارتباطات، شبکه های اجتماعی را ابزار جاسوسی خواند و گفت: امروزه براساس آمارها، در هر 18 دقیقه یک طلاق اتفاق می افتد که علت بسیاری از آن ها، استفاده افراد خانواده از ماهواره و شبکه های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، گل محمدی، از کارشناسان ارتباطات، در نشست بررسی آسیب های «ماهواره و شبکه های اجتماعی»، در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد، گفت: عصر کنونی، عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات است و کشوری قدرتمندتر خواهد بود که در این زمینه قوی تر باشد.

وی به آسیب های شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: شبکه های اجتماعی ابزار جاسوسی هستند و از جمله آنها می توان به "وایبر" اشاره کرد که حتی اثر انگشت افراد را نیز ثبت و ضبط می نماید.

این کارشناس ارتباطات، افزایش طلاق، سست شدن بنیان خانواده و ... را از آسیب های استفاده از شبکه های اجتماعی و ماهواره برشمرد و یادآور شد: امروزه براساس آمارها، در هر 18 دقیقه یک طلاق صورت می گیرد که علت بسیاری از آن ها، استفاده ی افراد خانواده از شبکه های اجتماعی و ماهواره است.

گل محمدی در پایان با اشاره به این که هر روز ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی جدیدی در دسترس کاربران قرار می گیرد، ابراز داشت: علی رغم آسیب های شبکه های اجتماعی، ما می توانیم از این ابزار برای شناساندن و تبلیغ دین اسلام و مذهب شیعه استفاده کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha