جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن مولایی

مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه گفت: با ظهور اسلام به عنوان دین اخلاق مدار و محبت گرا، دنیا مسلمانان را به اخلاق نیکو و حسن خلق می شناسند و بی تردید رسانه ها در امت اسلامی برای پیشرفت باید اخلاق اسلامی و سیره نبوی را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسن مولایی  امروز در اولین نشست ماهانه «اخلاق رسانه» با حضور سردبیران و خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری استان قم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب المرجب اظهارداشت: دین اسلام ظهور کرد و اخلاق نبوی (ص) همچون نگینی در عالم اسلام درخشید، بطوریکه امروز پس از گذشت قرن ها دنیا ملت های مسلمان را به اخلاق می شناسند و آنچه مسلم است رسانه های این امت اسلامی به تبع وجود حضرت رسول(س) و آموزه های اسلامی باید در بیان و قلم شان، در تک تک پیام هایی که منتشر می کنند جلوه گر باشد.

وی ادامه داد: بهره گیری از اساتید متخصص و متعهد عرصه اخلاق، کمک شایانی به نوع نگاه، بیان و تحرّک فعالان رسانه به منظور پیشبرد اهداف و تحقق آرمان های جامعه اسلامی می کند، باید قدر آن را بدانیم و در امور خود به کار ببندیم.

این محقق و پژوهشگر رسانه افزود: با ابتکار سازمان بسیج رسانه استان قم، امید است این حرکت زیبا در سایر استان های کشور برگزار شود و ان شاءالله شاهد تحولی عظیم و روبه رشد در جامعه رسانه ای کشور باشیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha