جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
15

حوزه / با حضور جمع کثیری از سردبیران و خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری کرسی درس «اخلاق رسانه» به همت سازمان بسیج رسانه استان و با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری در خبرگزاری حوزه برگزار شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم در حاشیه این نشست به خبرگزاری«حوزه» گفت: در دنیای کنونی رسانه های جامعه اسلامی برای این که از دچار شدن به آسیب ها و آفت های حاکم  بر رسانه های غربی مصون بمانند، چاره ای جز تلاش به منظور تحکیم و تقویت اخلاقی ، معرفتی و دینی ندارند.

سید محمدمهدی موسوی افزود: در همین راستا و در راستای عمل به رسالت انقلابی و دینی، سازمان بسیج رسانه استان قم با همت خبرگزاری حوزه اولین کرسی درس اخلاق رسانه را با حضور پرشور خبرنگاران استان برگزار کرد و ان شاءالله این کرسی علمی تا پایان سال هر ماه ادامه خواهد داشت.

وی، ضمن دعوت از کلیه خبرنگاران و اهالی فرهیخته رسانه های استان برای حضور در این محفل که هر ماه برپا خواهد شد، گفت: زمان دقیق برگزاری جلسات آتی متعاقباً از طریق سیستم پیامکی و انتشار اخبار مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه بیان داشت: سازمان بسیج رسانه استان قم به حول و قوه الهی بنا دارد در سال 1394 برنامه های بهتر و بیشتری را در راستای وحدت و همدلی میان رسانه های استان با رویکرد تعمیق بصیرت و معرفت دینی و انقلابی و نیز تقویت مباحث اخلاقی برگزار کند.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha