جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 348976
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
غلامی لرستان

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: امام علی(ع) الگویی کامل برای بشریت در همه قرن ها و اعصار است.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با تبریک میلاد فرخنده مولای متقیان امام علی (ع)، گفت: امام علی (ع) الگویی راستین بشریت بوده و این الگو هرگز رنگ کهنگی به خود نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه محب واقعي علي(ع)، عاشق و جانباز  اوست افزود : پیروان و محبان حضرت علی (ع) باید رهرو راستين ایشان باشند و در تمام ابعاد زندگی از این الگوی وارسته پیروی کنند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد: حضرت علی(ع) الگوی ساده زیستی است، به گونه ای که ساده زیستی و پرهیزکاری ایشان باید برای شیعیان افتخار باشد.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر این که امام علی(ع) الگوی شجاعت و ادب بودند و شجاعت ایشان باعث شد که برای حفظ جان رسول خدا(ص) شبانه  در بستر ایشان بخوابند، ابراز داشت: امیرالمومنین(ع) برای سخاوت و بخشش است به گونه ای که حتی در حال نماز هم از مستمندان دستگیری کمی کردند.

وی  تصریح کرد: مولای متقیان پدر و همسری نمونه بود و امیدواریم پدران  و همسران ابعاد خانوادگی خود از علی (ع) الگو بگیرند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha