شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 349198
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
آل سعود

حوزه/ مسئول دفترنماینده ولی فقیه در پادگان شهید بهشتی ندسا فارس گفت: سرکرده های عربستان سعودی امروز با اشتباهات بزرگ در حمله به یمن خود را وارد باتلاق بسیار بزرگی کرده اند که رهایی از آن امکان پذیر نمی باشد.

حجت الاسلام مجتبی عباسی، نماینده ولی فقیه در پادگان شهید بهشتی ندسا استان فارس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: سرکرده های جاهل و نادان عربستان سعودی که تا دیروز غیر مستقیم و نیمه پنهان عامل جنایت و نسل کشی در میان امت مسلمان فلسطین، سوریه، لبنان و عراق بودند امروزه با اشتباه بزرگ حمله به یمن موجبات نابودی خود را فراهم کرده اند.

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان امکان ندارد جنایاتی که از سوی سرکرده های عربستان سعودی ضد مردم بی گناه یمن مجازاتی را در پی نداشته باشد و ظالمان سعودی بدانند که از سوی مردم یمن پاسخی محکم می گیرند.

حجت الاسلام عباسی، در پایان  با بیان اینکه امروز آن جمله تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند انقلاب باید به تمام دنیا صادر شود، در حال تحقق است، گفت: امروز شاهد می باشیم که این اصل در حال تحقق است و هیچ قدرتی نخواهد توانست در مقابل صدور جهانی انقلاب اسلامی بایستد.

 

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha