دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 349078
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کلاس بانوان

گرامیداشت روز معلم در مدرسه معصومیه ، مسابقه دل نوشته ای به استاد و برگزاری مسابقات ماه مبارک رجب از جمله اخبار مربوط به مدارس علمیه خواهران استان فارس است.

خانم تقی پور، مدیر مدرسه معصومیه(س) شیراز در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» از فارس گفت: نشست نقد و بررسی اساتید این مدرسه به مناسبت فرا رسیدن روز معلم با حضور آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و حجت الاسلام رصاف رئیس دفتر نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان و کلیه طلاب این مدرسه ،چهارشنبه 16 اردیبهشت برگزار می گردد.

وی افزود: این نشست با تعداد 12 نفر از اساتید این مدرسه و تعداد 55 نفر از خواهران طلبه در سالن اجتماعات حوزه علمیه معصومیه شیراز برگزار می شود.

مسابقه دل نوشته ای به استاد

 خانم کمالی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شیراز در گفتگو با خبرگزاری حوزه از فارس گفت: یک دوره مسابقه فرهنگی به همت مسئولین این مدرسه با عنوان " دل نوشته ای به استاد" به مناسبت فرا رسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم در این حوزه علمیه برگزار شد.

وی افزود: تعداد 20 نفر از طلاب خواهر این مدرسه با نوشتن متن ادبی به استاد خود در این مسابقه شرکت نمودند که از بین شرکت کنندگان دو نفر به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند.

برگزاری اعیاد ماه رجب

کمالی،  هم چنین گفت:  به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت حضرت امام جواد(ع) و میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) اقدامات فرهنگی از سوی این مدرسه به همت و تلاش طلاب این مدرسه انجام شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شیراز افزود: طلاب این مدرسه با فضا سازی و آذین بندی و نصب پلاکارد فضای این مدرسه تغییر داده و با پخش نماهنگ مولودخوانی ویژه اعیاد ماه مبارک رجب فعالیت خود را به نحو احسن انجام داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha