دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 348948
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه کوثر شهرستان آباده، از تحصیل 165 طلبه در این مدرسه در سطوح یک تا سه خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل فرخی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: مدرسه علمیه کوثر خواهران شهرستان آباده، کار خود را از سال 1385 با 28 طلبه در ساختمانی به صورت موقت آغاز کرد.

مسئول مدرسه علمیه کوثر آباده افزود: بعد از گذشت 5سال فعالیت این مدرسه به صورت موقت،  زمینی برای آن  به مساحت دوازده هزار متر تهیه و  در سال 1390 مراسم کلنگ زنی و عملیات ساخت و ساز آن آغاز شد.

وی ادامه داد: ساخت این مدرسه سه سال طول کشیده و در نهایت  در ساختمانی سه طبقه، در سال 1393 کار خود را رسماً آغاز کرد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 165 نفر از طلاب خواهر در سطح یک  تا سه این مدرسه مشغول به تحصیل و 15 نفر از اساتید مجرب و دارای حکم از مرکز مدیریت حوزه های علمیه در حال تدریس می باشند.

حجت الاسلام فرخی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه بانوان این شهرستان از این مدرسه استقبال خوبی را داشته اند و برای اینکه تمامی آنان بتوانند در این مجموعه مشغول به تحصیل باشند از متقاضیان در دوره های حضوری، نیمه حضوری و پاره وقت ثبت نام به عمل می آید.

مسئول مدرسه علمیه کوثر آباده، در ادامه با اشاره به فعالیتهای فرهنگی این مدرسه اضافه کرد: طلاب این حوزه به طور مستمر و در مناسبت های مختلف به بحث تبلیغ اهتمام داشته و جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و رفع شبهات، سوالات اعتقادی و مسابقات فرهنگی و همچنین مسابقات مقاله نویسی به نقاط مختلف اعزام می شوند.

وی گفت: یکی از رموز موفقیت این مدرسه الگو برداری از زندگانی ائمه معصومین(ع) در پیشبرد امور و همچنین استفاده از اساتید مجرب ، ارتباط صمیمانه بین مسئولین و طلاب این مدرسه و اهتمام به نظم در برنامه های مدرسه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha