جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی بروجردی

حوزه/ این استاد حوزه با تأکید بر این که نیاز مند ایدئولوژی الهی هستیم گفت: امروز کعبه در عربستان وجود دارد؛ ولی یاد خدا نیست؛ چراکه اگر یادخدا مطرح بود، این حرکات جنایتکارانه از آنان سر نمی زد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله علوی بروجردی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران مرکز تعلیم و تعالی نمایندگی ولی فقیه سپاه با اشاره به جنایات امروز دنیا، اظهار داشت: اینگونه حملات وحشیانه در دنیا سابقه داشته که یکی از آنها بمباران اتمی ژاپن از سوی آمریکایی است که مدال دموکراسی آن گوش فلک را کر کرده است.

وی با بیان این مطلب که امروز هنوز آثار جنایت آمریکا در ژاپن باقی مانده است، ابراز داشت: امروز مکان هایی در این کشور داریم که گیاهی در آن نمی روید که آثار همان بمب های اتمی است.

*تأسف از حملات عربستان به یمن

این استاد حوزه با اشاره به حملات تأسف بار عربستان به یمن، خاطرنشان ساخت: بنابر گزارشات سازمان ملل هواپیماهای عربستانی روز گذشته مناطق مسکونی، بیمارستان ها و بازارهای استان صعده یمن را بمباران کردند که با انسانیت سازگار نیست و جای تأسف دارد.

وی تصریح کرد: این حملات، همان جنایت آلمان نازی است که امروز از سوی عربستان و هم پیمانان او  اتفاق می افتد.

آیت الله علوی بروجردی یادآور شد: امروز یمن شهید و کشته های فراوانی می دهد؛ و متاسفانه شاهد هیچ گونه واکنش یا محکومیتی از سوی اروپا نیستیم.

*کعبه در عربستان است؛ اما یادی از خدا آنجا نیست

وی با تأکید بر اینکه ما امروز نیاز به خدا و ایدئولوژی الهی داریم، اظهار داشت: امروز کعبه در عربستان وجود دارد؛ ولی یادی از خدا در آنجا نیست؛ چراکه اگر خدا مطرح بود، این حرکات جنایتکارانه از آنان سر نمی زد و بالاترین ضربه ها را با نام اسلام به این دین نمی زدند.

*امروز بیش از هر زمان به بعثت نیاز داریم

این محقق و پژوهشگر حوزوی خاطرنشان ساخت: امروز بعد از گذشت چندین سال از جنگ جهانی دوم، 21 قرن از میلاد مسیح و 1400 سال از بعثت رسول اکرم، در زمانی واقع شدیم که بیش از هر زمانی به بعثت و رسالت رسول گرامی اسلام(ص) نیاز داریم.

آیت الله علوی بروجردی در پایان تصریح کرد: امروز باید از آن تعلیمات بهره برده و آگاهی ریشه ای به دست بیاوریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha