شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در سایه ولایت است که امنیت در جامعه برقرار می باشد، اگر­قدرت، شجاعت، تدبیر و مدیریت ولایت فقیه نبود، معلوم نبود سرنوشت این کشور بدتر از کشور­های منطقه نباشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، معظم له امروز در دیدار فرماندهان مرزبانی ناجای کشور با اشاره به جایگاه ولایت در­ انقلاب اظهارداشتند: ولایت فقیه یکی از ارکان بسیار مهم در انقلاب است، باید قدر ولایت را دانست و با تمام وجود از آن محافظت کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: در سایه ولایت است که امنیت در جامعه برقرار می باشد، اگر­قدرت، شجاعت، تدبیر و مدیریت ولایت فقیه نبود، معلوم نبود سرنوشت این کشور بدتر از کشور­های منطقه نباشد.

ایشان خاطر نشان ساختند: اگر­آحاد جامعه در­ پیروی از دستوارت رهبری به وظیفه خود عمل کنند و خود را موظف به  اجرای پیروی از ولایت بدانند، دشمنان این انقلاب و نظام هیچ کاری را پیش نخواهند برد.

استاد خارج فقه حوزه اظهار داشت: شما مرزبانان حافظ امنیت مرزهای کشور که حکومت در آن بر مبنای ولایت فقیه و جمهوریت اسلامی طراحی شده هستید، این افتخاری است که در­ کشوری خدمت می­کنید که حکومت­ آن دارای چنین خصوصیتی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه هدف از خلقت را اطاعت از دستورات و پیروی از آموزه های اسلام ناب و اهل بیت(ع) دانستند و خاطر نشان ساختند: راه نجات انسان در عمل به دستورات است  و در این مسیر بشر آزاد است که راه درست را انتخاب کند یا گمراهی را.

 معظم افزودند: خدای متعال هیچ زمانی انسان را مجبور به عملی نکرده، بلکه  او را در انتخاب مسیر درست و نادرست، آزاد  گذاشته  و اگر خدا اجازه چنین کاری به کسی نمی داد و همه را مجبور به عملی درست می کرد با عدالت و رحمانیت خدا مطابق نبود.

انتهاپیام:40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha