دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد رجایی - مجلس - گناباد

حوزه / نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه داعش و طالبان در منطقه در حال اجرای سیاست های آمریکا و انگلیس هستند، گفت: نابودی داعش نیازمند عزم همگانی تمام مسلمین است.

حجت الاسلام محمدرجایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در گناباد، اظهارداشت: هدف آمریکا از حمایت های انجام شده از داعش و یا بی اعتنایی به جنایت های داعش این است که  این گروه در حال ایجاد اختلاف بین امت های مسلمان است.

وی تصریح کرد : متاسفانه کشتار داعش در بین مسلمانان کینه ایجاد می کند که تا سالیان دراز از بین نمی رود به طور مثال هر شخصی که کشته می شود خانواده ای دارد که این کینه در خصوص مسلمانان در او ایجاد می شود و سال ها با این کینه زندگی می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:آمریکا از بوجود آوردن داعش نفع های زیادی می برد که کمترین آن فروش اسلحه های خود در منطقه می باشد.

حجت الاسلام رجایی  افزود : داعش و طالبان در منطقه در حال اجرای سیاست های آمریکا و انگلیس هستند؛ یکی از مهم ترین اهداف انگلیس و آمریکا ایجاد تفرقه بین مسلمانان است تا آنها بتوانند در منطقه حکومت کنند.

وی خاطرنشان کرد : اگر امروز آمریکا به صورت دکوری وارد مبارزه با دعش شده است به خاطر ترس از ورود  داعش به  اروپا است به همین منظور سعی می کنند داعش از منطقه آسیا خارج نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha