دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم: تروریسم تکفیری تفاوتی میان شیعه وسنی قائل نیست و همه در برابر جلادان تکفیری برابرند، این جنایتکاران هیچ مرز، ملیت و نژادی را محترم نمی دانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،، سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم چهلم درگذشت علامه سید محمد بحرالعلوم گفت: تروریسم سرطانی است که به جان همه افتاده و مواجهه با تروریسم نیز باید با راه حل های سیاسی همراه باشد.

وی افزود: رهایی از سرطان تروریسم باید همراه با راه حل های سیاسی باشد به گونه ای که تضمین کننده عدم بازگشت این سرطان به پیکر عراق باشد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: تروریسم هیچ مرزی نمی شناسد و از این رو شایسته نیست کسی پشت مشکلات و مرزهای خود مخفی شود؛ چرا که امروز اتفاقات سوریه به عراق کشیده شده و رقه و موصل سقوط کرده اند و از سوی دیگر بحران یمن نیز به سایر کشورهای خلیج فارس کشیده خواهد شد و همه کشورهای منطقه باید بدانند که همه ما با چالش ها و مشکلات مشترکی روبرو هستیم.

وی افزود: تروریسم تکفیری تفاوتی میان شیعه وسنی قائل نیست و همه در برابر جلادان تکفیری برابرند، این جنایتکاران هیچ مرز، ملیت و نژادی را محترم نمی دانند.

سید عمار حکیم با تاکید بر اهمیت اتحاد در برابر داعش و تلاش برای ارائه راه حل های سیاسی فراگیر گفت: هیچ کس نباید در برابر اتفاقات منطقه ساکت باشد.

وی در رابطه با تحولات میدانی اخیر نیز پیش بینی کرد: به زودی شاهد پیروزی کامل بر گروه داعش خواهیم بود: امروز نیروهای بسیج مردمی در کنار ارتش، پلیس و عشایر غیور عراق همگی در یک جبهه از کرامت و وحدت عراق دفاع می کنند و به زودی پیروزی بزرگ عراق را رقم خواهند زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha