جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: روحانیون باید در عمل و گفتار مروج همدلی و همزبانی باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در گردهمایی مشترک مبلغان، ائمه جماعات و روحانیون شاغل در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان برگزار شد، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و دیپلماسی را سه عرصه مهم تقابل دشمنان با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

وی در توضیح هجمه‌های شدید فرهنگی دشمنان اظهار کرد: بیش از دو دهه از جنگ نفس‌گیر و بی‌امان فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت اگرچه خسارت‌های زیادی متحمل شدیم، ولی با عنایت خداوند و رهبری‌های بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب، دشمنان به اهداف خودشان نرسیدند.

وی گفت: دشمنان در جنگ اقتصادی حاضرند خسارت‌های زیادی متحمل شوند ولی جمهوری اسلامی ایران در محاصره اقتصادی و تحریم باشد تا از طریق این حربه، مردم را نسبت به نظام اسلامی ناراضی کنند.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری، در جبهه سیاسی و دیپلماسی نیز دشمنان به بهانه دانش هسته‌ای در حال جنگ با جمهوری اسلامی هستند و مقام معظم رهبری هوشمندانه این عرصه را مدیریت و رهبری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم مهمترین ابزار تقابل نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران را رسانه ذکر کرد و گفت: ایجاد اختلاف بین نیروهای جبهه انقلاب یکی دیگر از اهداف دشمنان است و آنها سعی می‌کنند بین آنهایی که دلسوز انقلاب و مطیع فرامین مقام معظم رهبری هستند اختلاف افکنی کنند.

وی ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن چهره خشن از اسلام با ایجاد گروه‌های تروریستی همچون داعش و سرمایه گذاری بر روی افرادی که روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ندارند را از دیگر تلاش‌های دشمنان بیان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری پیروی بی‌چون و چرا از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بهترین و موثرترین روش برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست.

وی بر لزوم اتحاد و وحدت بین نیروهای جبهه انقلاب تاکید کرد و گفت: نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی حاکی از هوشمندی و احاطه مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع داخلی و خارجی است، بنابراین باید در عمل و گفتار مروج همدلی و همزبانی باشیم و رضایت رهبر معظم انقلاب را حاصل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی و کوتاه نیامدن در برابر دشمنان را رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

وی در پایان به ذکر نکاتی پیرامون تلاش مبلغان دینی و ائمه جماعات برای برقراری ارتباط سازنده با جوانان و برگزاری جلسات تفسیر در ماه مبارک رمضان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha