شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محسنی معاون تبلیغ حوزه گیلان

حوزه/ دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا با انواع تکنولوژی های پیشرفته، فرهنگ و هویت ما را مورد هدف قرار داده و باید با تقویت فرهنگ تبلیغ و ترویج آموزه های اسلام ناب، حملات مسموم غرب و ایادی آنها را خنثی کنیم .

  حجت الاسلام محسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در گیلان، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت تبلیغ معارف اهل بیت(ع) خواند و گفت : این ماه  فرصتی  مهم برای تبلیغ دین مبین اسلام است؛ زیرادر این ماه مردم میل و رغبت بیشتری برای رسیدن به تعالی و تقرب الی الله دارند، به همین منظور به مساجد و اماکن مذهبی بیش از سایر ماهها مراجعه می کنند، لذا مبلغین از این فرصت گرانبها بهره برده و معارف اسلام ناب را به گوش عاشقان و تشنگان معارف اسلامی برسانند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گیلان  به حضور مبلغان در مناطق تبلیغی اشاره کرد و افزود: آنچه که امروز بیش از پیش مورد نیاز مردم می باشد، ارتقای آگاهی  آنها نسبت به احکام و مسائل دینی است و حضور بی واسطه مبلغان در میدان تبلیغ،  در کیفیت این ارتقا اثری دو چندان دارد.

وی درادامه افزود : امروز دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا با انواع تکنولوژی های پیشرفته، فرهنگ و هویت ملت اسلامی ما را مورد هدف قرار داده و باید با تقویت فرهنگ تبلیغ و اشاعه و ترویج آموزه های اسلام ناب محمدی، حملات مسموم غرب و ایادی آنها را خنثی کنیم .

حجت الاسلام محسنی به شاخصه های تبلیغ موفق  اشاره کرد و گفت: تبلیغ  بایستی رسا و توأم با مخاطب شناسی و درک صحیح مخاطب انجام شود تا اثر گذاری مطلوب را  داشته باشد .

وی تصریح کرد: مبلغ باید ناصح و امین باشد و از روی دلسوزی و مهربانی پیام را به مخاطب برساند و خود را از مردم بداند در نتیجه در درون جامعه نفوذ بیشتری داشته و به گفته خود ایمان داشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان در خاتمه با اشاره به اعزام مبلغان بلند مدت هجرت به مناطق ویژه، در ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: مبلغان بلند مدت هجرت با گذراندن دوره های آموزشی و آزمون های دوره ای به مناطقی تبلیغی اعزام شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha