پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رحیمی صادق فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: با عمل به دستورات وارد شده در قرآن کریم، بیشتر مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، به همراه معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان، با حضور در روستاها، به بررسی مسائل و مشکلات روحانیون طرح هجرت بلند مدت شهرستان شیراز پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان فارس در قالب این برنامه، با مشکلات فرهنگی و اجتماعی روستاها و روند فعالیت های مبلغین طرح هجرت بلند مدت آشنا شد و عملکرد مبلغین را مثبت ارزیابی کرد.

وی همچنین در مراسم افتتاح اولین پایگاه قرآنی نورالثقلین در مساجد روستایی فارس که به همت مبلغین طرح هجرت بلند مدت و با نظارت معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان شروع به فعالیت کرده، گفت: مسلمین باید به دستورات خداوند که در قرآن به آنها اشاره شده، عمل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با تاکید بر این که مبلغین طرح هجرت باید در تشکیل پایگاه های قرآنی کوشا باشند، از مسئولین فرهنگی در فارس درخواست  کرد تا روحانیون طرح هجرت را در اجرای این طرح زیبای قرآنی همراهی نمایند.

*برنامه های پایگاه های نورالثقلین

 حجه الاسلام یوسف متوسلیان، معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس نیز در در این مراسم، گفت: پایگاهای نور الثقلین مساجد روستایی با محوریت روحانی و همراهی شورا ی اسلامی و هئیت امناء مسجد و فرمانده پایگاه مقاومت تشکیل می شود.

وی افزود: در این پایگاه ها برای تمامی سنین اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، برنامه های مختلف قرآنی از قبیل تفسیر، روخوانی و روانخوانی و تصحیح قرائت نماز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha