یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدی صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار جدید قم گفت: اعتدال و همدلی رمز موفقیتی است و قطعا در راه حل مشکلات استان کلیدی خواهد بود و می تواند مشکلات را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس سید مهدی صادقی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، اظهارداشت: در شهر ام القری جهان اسلام با حمایت مراجع می توانیم در همه ابعاد موفق عمل کنیم؛ در این مسیر به کمک همه مردم نیاز دارم زیرا این استان، بسیار ویژه  است که همه کارها باید بر اساس شان این مردم انجام شود.

وی اظهارکرد: اعتدال و همدلی رمز موفقیتی است و قطعا در راه حل مشکلات استان کلیدی خواهد بود و می تواند مشکلات را رفع کند.

استاندار جدید قم در تشریح سوابق خدمت خود گفت: در سالهایی که پس از انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کردم، بیشتر در حوزه امنیتی و مدیریتی بین المللی فعالیت داشته ام.

وی افزود: اولین خدمت من یک توفیق بزرگ در بیت امام راحل و در کسوت محافظت از بیت ایشان بود که خوشبختانه بزرگترین توفیق برای من بود و خوشحالم که آخرین سالهای خدمت خود را نیز در این شهر مقدس سپری خواهم کرد.

استاندار جدید قم اظهارکرد: پس از عضویت در سپاه به مسئولیت های امنیتی در کشور اشتغال داشتم و پس از آن در هرمزگان و یکی از کشورهای اروپایی ماموریت خدمت به نظام اسلامی را ایفا کردیم.

وی گفت: فعالیت شش ساله در حوزه صنایع هوایی و امنیت هوایی و پس از آن اجرای طرح هایی همچون طرح تغییر گذرنامه های جمهوری اسلامی بود و طرح های امنیتی در سراسر کشور در حوزه مراودات خارجی از جمله خدمات بنده بوده است.

صادقی با اشاره به سابقه فعالیت 4 ساله درشرکت هواپیمایی هما، خاطرنشان کرد: پس از آن به مدت 10 سال مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر تور را به عهده داشتم و امروز نیز آماده خدمت گذاری به مردم قم هستم.

استاندار جدید قم خاطرنشان کرد: در این عرصه هم آماده خدمت به این شهر و استان مقدس هستم؛ باید در این مسیر همدلی و همزبانی در همه امور ساری و جاری باشد و باید با همدلی همه مشکلات را حل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha