پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار اساتید دانشگاه مفید با معاون سیدحسن نصرالله

حوزه/ اساتید و دانشحویان دانشگاه مفید در ديدار با شیخ نعیم قاسم معاون، در جلسه‌اي صميمانه با ايشان در جريان تحليل‌های حزب الله لبنان از تحولات منطقه ای و بین المللی قرار گرفتند و پرسش های خود را مطرح کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، از تاريخ يكشنبه 28/4/94 تيم 10 نفره مديران، اساتيد و دانشجويان علوم سياسي و روابط بين‌الملل دانشگاه مفيد قم براي گذراندن يك اردوي علمي، فرهنگي و سياحتي به ميزباني رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در لبنان به سر برده و تا تاريخ يكشنبه 4/5/94 نيز در لبنان خواهند بود.

سرپرستی این گروه به عهده دکتر یوسف خان محمدی از دانش آموختگان حوزه علمیه و مدير گروه علوم سياسي دانشگاه مفيد است.

اساتید و دانشجویان دانشگاه مفید تا کنون ضمن اداي احترام به ساحت شهداي مقاومت در زيارت مزار شهداي مقاومت، از  کتابخانه علامه فضل‌الله و از جامعه المصطفي العالميه شعبه بيروت بازديد داشته‌اند و در بازديدي از مناطق جنوبي لبنان (از بنت‌جبيل و بوابه فاطمه و مارون الرأس و پارك ايران) بازديد نموده‌اند.

اين گروه همچنين در ديدار روز گذشته خويش با حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم معاون  دبير كل حزب‌الله لبنان در جلسه‌اي صميمانه با ايشان در جريان تحليل‌های حزب الله لبنان از تحولات منطقه ای و بین المللی قرار گرفتند و در جلسه پرسش و پاسخ به طرح سوالات خویش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha