دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان گفت: اوضاع و شرایط دشوار و بحرانی منطقه ایجاب می کند که سیاسیون مسیر خود را اصلاح کنند و در زمینه انتخاب رئیس جمهور لبنان تلاش کنند و کسی را انتخاب کنند که لبنان را حفظ کند و نهادهای دولتی را فعال سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، خالد شهاب رئیس اتحادیه مهندسان لبنان و هیئت همراه وی با آیت الله عبدالامیر قبلان دیدار کردند.

آیت الله قبلان در این دیدار تاکید کرد: لبنان همواره هدف فتنه و توطئه هایی بوده که امنیت این کشور را تهدید کرده اند و اکنون نیز مورد هجوم تروریسم تکفیری و صهیونیستی قرار گرفته و در این زمینه لازم است تمام مردم و گروه های لبنان همبستگی خود را حفظ کنند و به صورت متحد و یکپارچه برای حفظ استقرار و ثبات و امنیت لبنان تلاش کنند و این کشور را از پرتگاهها و خطرات دو رنگاه دارند.

وی افزود: اوضاع و شرایط دشوار و بحرانی منطقه ایجاب می کند که سیاسیون مسیر خود را اصلاح کنند و در زمینه انتخاب رئیس جمهور لبنان تلاش کنند و رئیس جمهوری را انتخاب کنند که لبنان را حفظ کند و نهادهای دولتی را فعال سازد.

آیت الله قبلان از سیاسیون لبنان خواست عاقل و حکیم باشند و به مسئولیت های ملی خود عمل کنند و خود را برای تلاش در جهت منافع لبنان و حل تمام بحران های پیش روی یشرفت لبنان آماده سازند و با دقت و عقلانیت و مسئولیت پذیری، تمام پرونده های موجود را بررسی کنند و به راه حل های مناسب و معقولی دست یابند که به سود و مصلحت لبنان باشد و منافع تمام مردم را تامین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha