سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازدید گروهی از دفتر آیت الله حکیم از مدارس دینی کابل

حوزه/ گروه اعزامی دفتر آیت الله حکیم با سفر با افغانستان و بازدید از مدارس علمیه کابل، در جریان اوضاع اقتصادی و اجتماعی اساتید و طلاب علوم دینی و حوزه ها و سیر آموزشی و پیشرفت علمی این مدارس قرار گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نمایندگانی از دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق به ریاست حجت الاسلام  سید عماد حکیم، از مدارس دینی کابل پایتخت افغانستان بازدید کردند تا در جریان اوضاع اقتصادی و اجتماعی اساتید و طلاب علوم دینی و حوزه ها و سیر آموزشی و پیشرفت علمی این مدارس قرار گیرند. گروه عراقی در این سفر مورد استقبال گرم طلاب و اساتید این مدارس قرار گرفتند.

سید عماد حکیم در این دیدارها درباره موضوعات مختلفی همچون مقام علم، تبلیغ، ارشاد، موعظه و ویژگی ها ووظایف مبلغ موفق صحبت کرد و در این زمینه به آیات قرآن و روایات استناد کرد.

وی با تکیه بر ویژگی اخلاص برای طلاب علوم دینی و مبلغان اسلامی گفت: ارزش علم آموزی زمانی است که این کار مورد قبول و رضایت خداوند قرار گیرد و از سوی دیگر طلاب باید علاوه بر اخلاص از جدیت و نشاط برخوردار باشند و از فرصت ها استفاده کنند؛ چراکه وقت به سرعت می گذرد.

سید عماد حکیم گفت: طلاب علوم دینی اگر اخلاص داشته باشند موجب خلود واقعی آنها در دنیا و آخرت می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha