جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ محمد عبدالرازق عمر رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر

حوزه/ هرنامزدی که بخواهد از مسجد برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کند و پوسترهای تبلیغاتی در مساجد نصب کند، مورد پیگرد قانونی واقع می شود و محکوم به دو ماه زندان و جریمه مالی خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» شیخ محمد عبدالرازق عمر رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: این وزارتخانه تصمیمات کمیته عالی انتخابات را در مورد نامزد شدن ائمه جماعت اجرا خواهد کرد؛ چراکه نامزد شدن در انتخابات حقی قانونی است و وزارت اوقاف نمی تواند مانع نامزد شدن کسی بشود.

عبدالرازق گفت: بر این اساس هر کدام از منسوبان به وزارت اوقاف که مایل به نامزد شدن در انتخابات باشد مجوز رسمی این کار از طرف وزارتخانه به او داده خواهد شد.

وی افزود: البته هرنامزدی که بخواهد از مسجد برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کند و پوسترهای تبلیغاتی در مساجد نصب کند، مورد پیگرد قانونی واقع می شود و محکوم به دو ماه زندان و جریمه مالی خواهد شد.

عبدالرازق خاطر نشان کرد: وزارت اوقاف در مورد پروژه نصب دوربین های مداربسته در مساجد بزرگ برای تامین امنیت این مساجد اعلام مناقصه کرده و هر شرکتی که عملکرد بهتر و مناسب تری داشته باشد این پروژه به او واگذار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha