شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ با تمرکز بر راه های تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری و نیز همراه کردن مردم در مسیر پیشرفت اقتصادی، ضمن تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی، زمینه های رکود نیز برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه مینوشهر و استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به تبیین برخی از ویژگی های دولت اسلامی پرداخت و گفت: امانت داری، کاردانی و احترام به قانون سه پایه اصلی دولت اسلامی بوده و عدم وجود هر یک از این ویژگی ها، دولت را از مسیر حقیقی خویش خارج خواهد کرد.

امام جمعه مینو شهر مردم را ولی نعمتان دولت و نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: مردم دوستی و مدارا با مردمی که همواره در کنار نظام بوده اند؛ نشانه خرد و عاملی جهت شتاب در پیشرفت کشور خواهد بود.

حجت الاسلام عادل پور، پرداختن به حاشیه سازی ها از سوی برخی عوامل بیرون و درون دولت را موجب ایجاد یاس در مردم خواند و ابراز داشت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نباید به این حواشی دامن زد، بلکه با تمرکز بر راه های تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری و همراه کردن مردم در مسیر پیشرفت اقتصادی، ضمن تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی، زمینه های رکود نیز برچیده خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات سازنده دولت در طول خدمت خویش، بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند «ما مي خواهيم اکر کسي در يک خانواده مريض شد، بيش از رنج مريض داري رنج ديگري نداشته باشد»، اجرای طرح سلامت از نقاط قوت و امتیازات دولت یازدهم است که امیدواریم با تقویت آن شاهد نظام جامع سلامت باشیم.

حجت الاسلام عادل پور، توزیع عادلانه ثروت در تمام کشور را از ملزومات تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی خواند و خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مردم را در فعالیت های اقتصادی که منجر به رشد اقتصاد مقاومتی شود، همراه کنیم، باید برنامه دقیق جهت توزیع عادلانه ثروت در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، طراحی کنیم.

وی در پایان با اشاره به شعار سال مبنی بر«همدلی و همزبانی دولت و ملت»، ابراز داشت: همدلی و هم زبانی نیاز به صداقت، عدالت اجتماعی، کار وتلاش دارد؛ اگر مردم احساس کنند دولت در چنین مسیری قرار دارد با تمام توان به آن ها کمک خواهند کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha