جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای روحانی

حوزه / به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای مدرسه دارالعلم اسلامی کاشان با سخنرانی مدیر این مدرسه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام شریفیان، مدیر مدرسه دارالعلم اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای این مدرسه، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحميلي امتحانی بزرگ بود و اين ملت با دفاع مردانه از كشور، انقلاب و نظام اسلامي مجموعه قدرت‌هاي تركيب شده دشمنان را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذاشت و عزت و افتخار را از آن خود كرد.

فرمانده بسیج امام خمینی (ره) مدرسه دارالعلم اسلامی در ادامه به عظمت شهداء اشاره کرد و افزود: انسان متحیر می شود وقتي بعضي از عبارت ائمه(علیهم السلام) را در مورد جهاد و شهادت مي بيند، اينکه وقتی اولین قطره از خون او بر زمین برزید، تمام گناهی که کرده آمرزیده می‌شود و يا شهید به وجه الله نظر می‌کند.

مدیر مدرسه دارالعلم اسلامی، در مورد گرامیداشت دفاع مقدس بیان داشت: ما هرگز یاد شهادت و دفاع مقدس  را نباید فراموش کنیم، چرا که سربازان حضرت ولی عصر(عج) هستیم .

حجت الاسلام شریفیان، به جانبازان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: البته نبايد  امروز  از جانبازهاي عزيز كه سال‌ها درد ورنج تحمل مي‌كنند تا مانند زينب(س) پيام آور سرخ جهاد و شهادت باشند، غافل شویم.

حجت الاسلام شریفیان، عظمت مردم و ایران اسلامی را  مدیون خون شهداء دانست و  گفت: عظمت  امروز ما مدیون ایستادگی در مقابل دشمن است و این  مقاومت درس بزرگ شهداء به جامعه می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha