شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین

حوزه/ سید صفی الدین گفت: تمام ارزش هایی که موجب موفقیت لبنان هستند مانند علم و معرفت و عقل و نوآوری و انسانیت و اخلاق و مسئولیت پذیری را می توان در یک کلمه خلاصه کرد و آن را روح مقاومت نامید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم تکریم دانش آموزان موفق منطقه الخیام گفت: روح جاری در مقاومت این است که عده ای خاص خود را فدای همه کنند، اما اگر این معادله معکوس شود اوضاع کشور نیز معکوس خواهد شد همان طور که اوضاع لبنان نیز این روزها وارونه است، چون شهدا و خانواده های آنها خود و جوانان و عزیزان خود را فدا کردند تا لبنان قوی و قدرتمند و آزاد باشد، اما برخی دیگر با از بین بردن ارزش ها اوضاع لبنان را وارونه ساخته اند.

وی افزود: در لبنان با یک مشکل فرهنگی بزرگ روبرو هستیم که این مشکل می تواند تمام انرژی ها و منابع ما را به هدر بدهد و لبنان را عقب مانده نگاه دارد. این مشکل فرهنگی در همه جای لبنان به چشم می خورد و جایگاه اصلی آن در ذهن سیاستمداران عقب مانده ای است که علم را دوست ندارند و علیه کشور و بخش تربیت توطئه می کنند و دوست ندارند لبنان پیشرفت کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: تمام ارزش هایی که موجب موفقت لبنان هستند مانند علم و معرفت و عقل و نوآوری و انسانیت و اخلاق و مسئولیت پذیری را می توان در یک کلمه خلاصه کرد و آن را روح مقاومت نامید و یک شهرداری و حکومت و مؤسسه اگر روح مقاومت داشته باشد، می تواند پیشرفت کند و این همان چیزی است که لبنان امروز به آن نیاز دارد.

کلمات کلیدی: سید هاشم صفی الدین، حزب الله، مقاومت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha