سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حادثه منا

حوزه / مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) سرپلذهاب گفت : مسئولیت تأمین جان مسلمانان و زائرین بیت الله الحرام به عهده رژیم آل سعود است، اما آنها با کوتاهی در این زمینه حقوق مسلمانان را ادا نکردند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با محکومیت فاجعه دردناک منا و درگذشت آمار زیادی از حجاج اظهار داشت: قطعاً مسئولیت تأمین جان مسلمانان و زائرین بیت الله الحرام به عهده رژیم آل سعود و آنها حقوق مسلمانان را ادا نکردند و باعث بروز حوادث ناگوار اخیر شدند.

وی گفت : فاجعه اخیر امری طبیعی نبوده  و قربانی شدن تعداد زیادی از زائرین بیت الله الحرام ، به صورت عامدانه و قاصدانه توسط رژیم آل سعود در تکمیل و در جهت خواسته های دشمنان اسلام و مسلمین بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: رفتار حکومت عربستان سعودی  ضد انسانی، غیر اخلاقی و دد منشانه بوده و حتی به نیروهای کمک و امداد کشورما اجازه کمک به مصدومان و آسیب دیدگان را نمی دهند.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) سرپلذهاب گفت : سقوط جرثقیل در کنار کعبه شریف جزء رسوایی و فضاحت رژیم آل سعود بود که در زمان حج تمتع به اجرای امورات به قول خودشان عمرانی بپردازند و باعث کشته شدن عده ای حاجی بی‌گناه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha