یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
موسوی جزایری

حوزه/ عید غدیر از مهمترین رویداد های تاریخ اسلام است و همان گونه که رسول الله(ص) در حجة الوداع فرمودند، بر تمامی انسان ها در طول تاریخ، تبلیغ ولایت امیرالمومنین علی(ع) تکلیف الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امروز در آیین تجلیل از مسئولان ستادهای پشتیبانی شهرستان آبادان در دوران دفاع مقدس، به تجلیل از آیت الله بدری حاکم شهر آبادان در ایام جنگ تحمیلی پرداخت و اظهار داشت: موفقیت های حاصل شده در آن دوران، مرهون همکاری و مشارکت بین بخشی و مردم با ستادهای پشتیبانی جنگ بود و در این میان آیت الله بدری در جایگاه عالمی متتبع و دارای روحیه بالا نقش آفرینی بسزایی داشتند.

امام جمعه اهواز، به بیان خاطراتی از شکست حصر آبادان پرداخت و عنوان کرد: همکاری مردم با دولت و ستادهای پشتیبانی جنگ به ویژه در عملیات ثامن الائمه(ع) و شکست حصر آبادان نقش بسیار موثری داشت، از این رو نباید از نقش این ستادها در تقویت جبهه حق و رزمندگان اسلام غافل شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، سربلندی نظام اسلامی در جنگ تحمیلی را مرهون پیروی مردم از ولایت فقیه خواند و تصریح کرد: ملت ایران در بیعت با امام خمینی(ره) و پیروی از ولی فقیه این صحبت را که ایران خانه اهل بیت(ع) و پایگاه امام زمان(عج) است را عینیت بخشیدند و خداوند نیز آنها را در این مسیر ثابت قدم نگاه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به قرار گرفتن در دهه ولایت و امامت، بیان داشت: عید غدیر از مهمترین رویداد های تاریخ اسلام است و همان گونه که رسول خدا(ص) در حجة الوداع فرمودند، بر تمامی انسان ها در طول تاریخ تبلیغ ولایت امیرالمومنین علی(ع) تکلیف شرعی است.

عضو خبرگان رهبری، در ادامه، با اشاره به حادثه جانسوز منا، خاطر نشان کرد: این حادثه بسیار غم انگیز و تاسف بار بود و انشاءالله روزی برسد که انتقام تمام مظلومان را از آل سعود بگیریم.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از آیت الله بدری حاکم شرع آبادان در دوران دفاع مقدس و غلامرضا محمدجعفری، فرماندار وقت آبادان، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha