شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نا امیدی استکبار و شیاطین از تسلط بر پیروان امیرالمومنین(ع)، گفت: تنها با تمسک به ولایت، استکبار ذلیل، نابود و به زانو در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امامزاده فضل(ع) بهبهان، بر ضرورت جدیت طلاب در تحصیل و تهذیب تأکید کرد و گفت: طلاب باید با تلاش مستمر، دروازه های علم را فتح کنند.

امام‌جمعه اهواز، مدارس علمیه را اردوگاه‌های امام زمان(عج) خواند و افزود: طلاب علوم دینی با مجاهدت‌های علمی، اخلاقی و تبلیغی خود را برای سربازی امام عصر(عج) آماده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به جایگاه ولایت، ابراز داشت: متأسفانه پیمان‌شکنی زودهنگام برخی افراد پس از رحلت رسول خدا(ص)، جامعه مسلمین را دچار سرگردانی کرد و اثرات سوء اقدام آن‌ها تا امروز نیز ادامه دارد.

*ملت ایران بر عهد خود ایستاده است

وی، با اشاره به عزم ملت ایران در پیروی از ولایت، بیان داشت: خوشبختانه ملت ایران از دیرباز پیرو اهل‌بیت(ع) بوده اند و بر عهد خود استوار مانده و در دوران انقلاب نیز با قربانی کردن هزاران شهید، وفاداری خویش به میثاق الهی را به نمایش گذاشتند.

عضو خبرگان رهبری، پیروی از ولایت را موجب اقتدار کشورهای اسلامی دانست و گفت: پشتیبانی و پیروی مردم ایران از ولی‌فقیه که در استمرار ولایت امیرالمؤمنین(ع) است، موجب عزت مسلمانان خواهد شد و همان‌گونه که امروز مشاهده می‌کنیم سخنان رهبر فرزانه ایران تن دشمنان اسلام را به لرزه می‌اندازد.

*ضرورت تبیین جایگاه اهل بیت(ع)

آیت الله موسوی جزایری همچنین در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ایذه، با اشاره به نا امیدی استکبار و شیاطین از تسلط بر پیروان امیرالمومنین(ع)، گفته تنها با تمسک به ولایت، استکبار ذلیل، نابود و به زانو در خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان تبیین شان و جایگاه اهل بیت(ع) در آیات قرآن را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با تفکر در قرآن، فضیلت ائمه اطهار(ع) به خوبی روشن خواهد شد و فصل خطابی برای کسانی که به ولایت ایشان اعتقاد ندارند، خواهد بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha