دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:انتظار از نهادهای علمی کشور این است که در زمینه رشد علمی و فنآوری گام های جدی بردارند که خوشبختانه شاهد توفیقات جدی دانشمندان کشور نیز بوده ایم که مایه مباهات و مسرت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله ابراهیم امینی امروز در دیدار رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی واحد استان قم، گفت: دنیای امروز، دنیای رقابت در عرصه های علمی و فناوری و سیاسی است.

وی افزود: کشورهای غربی در زمینه فناوری موفقیت های بسیار داشته اند و سعی دارند از این برتری در زمینه های سیاسی نیز بهره ببرند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز دنیا، در حال یک رقابت جهانی در زمینه سیاست و فن آوری است که کشورهایی که بتوانند در زمینه فن آوری به توفیق برسند، می توانند در عرصه های دیگر نیز  موفق شوند.

وی گفت: انتظار از نهادهای علمی کشور به ویژه جهاد دانشگاهی این است که در زمینه رشد علمی و فنآوری گام های جدی بردارند که خوشبختانه شاهد توفیقات جدی دانشمندان کشور نیز بوده ایم که مایه مباهات و مسرت است.

عضو  مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی قم نیز توفیقات بسیاری در این زمینه ها به ویژه در زمینه سلول درمانی بدست آورده اند که مایه مباهات است.

وی اظهارکرد: باید بدانیم که این رقابت بسیار جدی است و قطعا موفقیت در زمینه های علمی و فناورانه کمتر از مسایل سیاسی در جهان نیست.

در ابتدای این مراسم، محمد ابراهیم فقیه زاده رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در سخنانی به ذکر برنامه ها و گزارشی از روند توفیقات جهاد قم، در زمینه های درمان ناباروری که جزو قوی ترین مراکز درمانی کشور و در سطح اول تکنولوژی جهان است، کشت سلول های بنیادی در ترمیم سلول های غضروف زانو و... پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha