یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
 آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پاسخ به شبهات عرصه حجاب و عفاف، امری بسیار ضروری است که باید طلاب حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاهها و مدارس آموزش و پرورش به آن مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار با مسئولین مرکز حجاب ریحانه النبی اظهارداشت: به توانمندی مرکز حجاب ریحانه النبی در پاسخگویی به شبهات اشاره کرد و افزود: مرکز حجاب ریحانه النبی اهتمام ویژه به پاسخگویی شبهات داشته باشد و آموزش مراکز فرهنگی در حوزه، دانشگاه وآموزش و پرورش را به عهده بگیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خلأ فرهنگی در دانشگاه را متذکر شد و گفت: فعالیتهای مرکز حجاب ریحانه النبی باید وارد دانشگاه شود و با تبیین معارف حجاب و پاسخگویی به شبهات حجاب، دانشجویان و حتی اساتید دانشگاه را بیمه نماید و از آسیب های بدحجابی در سطح اجتماع جلوگیری نماید. در دانشگاه بیم آن را داریم که دخترمحجبه‌ ما که حتی از خانواده های مذهبی و متدین هستند، با ورود به دانشگاه، چادر از سرش بیفتد. تنها دخترانی در دانشگاه، چادر بر سر آنها استوار می‌ماند که ایمانشان بسیار قوی است.
آیت الله فاضل لنکرانی ضمن تقدیر از برنامه‌های مرکز حجاب ریحانه النبی اظهار امیدواری کرد طرحهای کاربردی حجاب در سراسر کشور توسعه یابد.
مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارش فعالیتها، از برگزاری دوره‌های تربیت مبلغ حجاب خبر داد و گفت: ما اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت مبلغ حجاب ویژه معلمین، اساتید دانشگاه، و طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه نموده‌ایم و آمادگی داریم با برگزاری دوره کوتاه مدت و پاسخگویی شبهات حجاب و عفاف، گامی نو در ترویج فرهنگ و حجاب برداریم.
انتهای پیام   313/17
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha