دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ حلقه‌های معرفت ویژه اربعین حسینی با حضور اساتید و طلاب برجسته به مدت سه روز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ویژه برنامه حلقه‌های معرفت با موضوعات مربوط به اربعین، امام حسین(علیه السلام)، عاشورا و مهدویت با حضور 40 نفر از مبلغان روحانی از سه‌شنبه دهم آذرماه در شبستان امام علی(علیه السلام) مسجد مقدس جمکران آغاز شد و تا روز جمعه سیزدهم آذرماه ادامه داشت.

این حلقه‌ها که به منظور بصیرت افزایی و ارتقاء معرفتی نمازگزاران این مکان مقدس برگزار شد، با استقبال پرشور جوانان مواجه شد تا جایی که این حضور پررنگ مردم موجب شد تا ساعات برگزاری حلقه‌ها تا ساعت 1 بامداد ادامه پیدا کند.

مدت برگزاری هر حلقه یک ساعت و 30 دقیقه است که در آن پنج تا 50 نفر می‌توانند شرکت کنند. از جمله ویژگی‌های این حلقه‌ها گفت‌وگوی چهره به چهره است که موجب شده مشکلات اعتقادی و مشاوره‌ای تعداد زیادی از نمازگزاران و زائران مسجد مقدس جمکران به ویژه جوانان برطرف شود.

حلقه‌های معرفت در شب‌های چهارشنبه و جمعه و ایام تعطیل با حضور 12 کارشناس برجسته در دو بخش آقایان و بانوان در شبستان امام علی(علیه السلام) و یا در صحن جامع مهدوی برگزار می‌شود.

کارشناسان حوزوی این طرح در طول هفته بیش از 20 حلقه معرفت را برگزار می‌کنند و این حلقه‌ها در مناسبت‌های خاص مانند نیمه شعبان و  مراسم ولادت و شهادت معصومین(علیهم السلام) در قالب کارگاه‌های آموزشی نیز برای معرفت‌افزایی زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha