شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 364260
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری دومین دوره آموزشی طلايه داران نور با حضور با حضور بیش از ۵۰ نفر از ائمه جماعات ادارات استان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محمد خامه یار با اعلام این خبر گفت: در این دوره که بیش از پنجاه نفر از ائمه جماعات ادارات قم حضور دارند، راه های تکمیل نماز، شیوه های دعوت به نماز، سبک زندگی، احکام و مهارت های پاسخگویی و... در 12 ساعت آموزش داده می شود.

محمد خامه یار با اشاره به آغاز این دوره آموزشی از پنجشنبه، 26 آذرماه جاری با سخنرانی آیت الله احمدی فقیهی گفت: این دوره در سه روز برگزار خواهد شد و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمده و گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

وی در ادامه  از برگزاری اجلاس استانی نماز در 17 دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: ظرفیت های خوبی در استان برای برگزاری این اجلاس وجود دارد که می بایست از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: این اجلاس با ارائه الگوی صحیح به دنبال کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است. همچنین در این اجلاس از خادمین نماز استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

* نماز باید سرلوحه همه کارها باشد

اسماعیل رستمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم نیز با اشاره به به برگزاری اجلاس استانی نماز در قم گفت: برگزاری این اجلاس از لحاظ کیفی و کمی باید متفاوت از استان های دیگر باشد و به خاطر وجود حوزه علمیه و ظرفیت بالای آن، این اجلاس می بایست در سطح ملی برگزار شود.

وی بر مشارکت همه نهادها و ادارات برای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاس تأکید کرد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha