جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وقف

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، وقف را هدیه ای الهی از جانب پروردگار برشمرد و تصریح کرد: وقف صدقه جاریه برای دنیا و آخرت انسان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، ، عصر امروز در مراسم تجلیل از یاوران وقف، در در امامزاده زید بن علی(ع) خرم آباد، گفت: وقف از تاکیدات و سنت های حسنه دین مبین اسلام است. معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، وقف را هدیه ای الهی از جانب پروردگار برشمرد و افزود: وقف صدقه جاریه برای دنیا و آخرت انسان است.

وی تصریح کرد: باید با ترویج فرهنگ وقف در بین  مردم، آنها را نسبت به گسترش موقوفات متعدد و متناسب با نیاز جامعه تشویق کنیم.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه مبلغان، ائمه جماعات و یاوران وقف نقش بسزایی در تشویق افراد جامعه به وقف دارند، خاطرنشان کرد: مبلغان و فعالان دینی و فرهنگی و همچنین اصحاب رسانه با بیان آثار و برکات وقف در زندگی فردی و اجتماعی انسان، مردم را به نسبت به گسترش موقوفات سوق دهند و این سنت حسنه و مورد تاکید دین مبین اسلام را در جامعه گسترش دهند.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم از واقفان و متولیان گسترش فرهنگ وقف تجلیل شد.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha