شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 مراسم درهای باز مسجد در شهر فارگو آمریکا

حوزه / در مراسم «درهای باز مسجد» در شهر فارگو آمریکا با اشاره به اینکه اعضای داعش، مسلمان واقعی نیستند تصریح شد: هرکسی که خودش را دکتر معرفی کرد، دکتر نیست. این گروه‌ها بدنه اعتقادی و الهیات ندارند. تنها چیزی که می‌شناسند، انتقام، نفرت و جنگ افروزی ست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از inforum.com،  به گفته برگزارکنند‌گان، در مراسم روز‌ »درهای باز مساجد» در شهر فارگو در داکوتای شمالی  آمریکا، که  عصر یکشنبه برگزار شد، نزدیک به  400 نفر از مردم این شهر شرکت کردند. هدف از برگزاری این مراسم، آگاه‌سازی و روشنگری جامعه درباره مفاهیم اسلامی بود.

موساب بجابر، دبیر برگزاری این مراسم که از دیدن تعداد زیاد شرکت کنندگان به وجد آمده بود، گفت: اینکه مردم خواهان آشنا شدن با اسلام هستند، بسیار امیدوار کننده است.

او در آغاز همایش رو به جمعیت گفت: مسلمانان این منطقه احساس خطر می‌کنند، به نظر شما بهتر نیست محیطی خالی از آدم‌هایی مثل دونالد ترامپ در شهرمان ایجاد کنیم؟

این سخن او با تشویق و تحسین جمعیت مواجه شد.

هرکسی که خودش را دکتر معرفی کرد، دکتر نیست

باجابر، همچنین با ارائه سخنرانی درباره اصول اسلامی و اعتقادی مسلمانان، با بیان اینکه گروه تکفیری داعش مسلمان واقعی نیستند گفت: هرکسی که خودش را دکتر معرفی کرد، دکتر نیست. این گروه‌ها بدنه اعتقادی و الهیات ندارند. تنها چیزی که می‌شناسند، انتقام، نفرت و جنگ افروزی ست.

مردم شهر فارگو با حضور این مراسم همبستگی و همدلی خود را با همسایگان مسلمان اعلام کردند. به علاوه شهردار این شهر تیم ماهونی نیز در این مراسم حضور داشته و با ابراز رضایت از این گردهمایی و نزدیکی و همبستگی مسلمانان و غیرمسلمانان، گفت: ما شباهت‌های زیادی به همدیگر داریم و همگی فرزندان و خانواده‌هایمان را دوست داشته و عضوی از یک جامعه هستیم.

جامعه اسلامی قصد دارد گردهمایی دیگری نیز در 9 ژانویه برگزار کند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha