شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: خون شهید نمر و تمام شهدای اسلام بنیان های فروریخته سیاست غلط دنیا را در مبنای تفکر اسلامی احیاء می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی، امروز در راهپیمایی اعتراض آمیز مردم بیرجند نسبت به اعدام شیخ نمر گفت: امروز در منطقه شاهد جنایت های آل سعود این نوکر استکبار هستیم و دنیا می داند که عربستان در این جنایت ها عقد اسلام، امامت، ولایت ، اخوت و برادری را زیرپا گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه چشم و امید جهان تنها به جمهوری اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: کشورهای عربی با کینه توزی سالهاست که رابطه خود را با کشور ما قطع کرده و تمام مسلمانان جهان تنها به جبه ایران دلخوش کرده اند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خون شهدا را ثمره بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که این شهادت ها انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی را تقویت می کند.

وی ادامه داد: خون شهید نمر و تمام شهدای اسلام بنیان های فروریخته سیاست غلط دنیا را در مبنای تفکر اسلامی احیاء می کند.

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه بیداری نیروهای نخبه به وسیله خون ها پاک شهیدانی همچون شیخ نمر شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: خون شهدای سبب مقاومت بیشتر مسلمانان در مقابل کفر خواهد شد که نیروهای تراز اول جبهه اسلامی به صحنه بیایند و آخرین تیرها را به ریسمان پوسیده رژیم جنایتکار آل سعود خواهند زد.

وی بیدار شدن وجدان های خفته را از دیگر اعتقادات انقلاب دانست و تاکید کرد: ما معتقدیم که  ولایتمداری، جایگاه دین‌داران و منزلت انقلابیون در جهان رفعت پیدا خواهد کرد و وجدان‌های خفته را بیدار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha