شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله خرازی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: سیاست‌ها باید در مرکز خدمات حوزه نهادینه شود تا به علت جابجایی‌ها و تغییر مدیریت‌ها فراموش نشود و این خدمات خوب و مناسب، مقطعی نباشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله خرازی در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، بیان کرد: خدمت در مرکز خدمات توفیق بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشید.

وی با بیان این که خدمات بسیار خوب در مرکز خدمات برای طلاب و روحانیون انجام می‌شود تصریح کرد: این سیاست‌ها باید در این مرکز نهادینه شود تا به علت جابجایی‌ها و تغییر مدیریت‌ها فراموش نشود و این خدمات خوب و مناسب، مقطعی نباشد.

استاد حوزه، سیاست مرکز خدمات در ارائه خدمات به خانواده‌ها و فرزندان روحانیون را بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها و مخصوصاً فرزندان روحانیون احتیاج به مساعدت‌های دائمی دارند و نباید آنها را در ارائه خدمات فراموش کرد.

وی تکریم معمرین را از برنامه‌های با ارزش مرکز خدمات عنوان کرد و افزود: طلاب و روحانیون عمر خود را صرف تبلیغ دین مبین اسلام می‌کنند و در زمان پیری احتیاج دارند که احترام آنها حفظ شود و خدماتی متناسب با زندگی آنها ارائه شود.

آیت الله خرازی برگزاری دوره های آموزشی ویژه همسران طلاب را بسیار مناسب دانست و گفت: رسالت طلبه تبلیغ دین است و با برگزاری این دوره ها همسران طلاب با اقتضائات زندگی طلبه آشنا می شوند، آنها باید احساس غرور  و افتخار کنند که در خدمت علما و برنامه های دینی هستند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha