جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فیلم اشراق

حوزه/ جشنواره فیلم اشراق که با مشارکت طلاب فیلم ساز و سایر هنرمندان برگزار می شود دارای ظرفیت عظیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم اشراق، سید رسول موسوی نژادیان در نشستی با رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم اشراق، اظهار کرد: این جشنواره دارای ظرفیت های فراوانی در سطح ملی است.

وی با تاکید براینکه امروز برای بیان مسائل دینی باید از ابزارهای نوینی بهره برد، تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از مشارکت در برگزاری جشنواره فیلم اشراق استقبال می کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از همکاری های بیشتر شهرداری قم با جشنواره فیلم اشراق خبر داد و بیان کرد: در این راستا مقدمات دیدار با شهردار قم فراهم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری متقابل شهرداری قم و جشنواره فیلم اشراق، ارتقاء سطح کیفی این رویداد فرهنگی دینی بیش از پیش محقق شود.

 احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم اشراق نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره بیان کرد: فیلم های این جشنواره براساس ضوابط اعلام شده در مهلت مقرر از سوی طلاب هنرمند و سایر هنرمندان فیلم ساز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی همچنین با ارائه گزارشی از میزان مشارکت طلاب هنرمند و سایر هنرمندان فیلم ساز گفت: در این دوره از جشنواره استقبال بی نظیری از سوی طلاب هنرمند صورت گرفت که نشان از استعدادهای بالفعل و بالقوه طلاب در هنرهای گوناگون به ویژه سینما دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha