سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 369205
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
آیت‌الله دستغیب

حوزه/ آیت الله دستغیب گفت: در مسائل سیاسی و اجتماعی به طور قطع، مرجع امور مقام معظم رهبری است و مواضع را باید به‌طور دقیق با ایشان مطابقت داد و اجازه نداد سر سوزنی انحراف در این زمینه بوجود آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز،آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در مراسم جشن ولادت امام حسن‌عسکری(ع) که در حسینیه تیرونجان شهرستان استهبان برگزار شد، با اشاره به آیات و روایات به بیان فضیلت‌های امام حسن عسکری(ع) و وظایف مردم در جامعه امروز برای تبعیت از امامت اشاره کردند.

وی با تاکید بر پیروی همگان از ولایت اظهارداشت: در مسائل سیاسی و اجتماعی به طور قطع، مرجع امور مقام معظم رهبری است و مواضع را باید به‌طور دقیق با ایشان مطابقت داد و اجازه نداد سر سوزنی انحراف میان مواضع خود و مواضع ایشان پیدا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تلاش دشمنان تیشه به ریشه شیعه‌زدن است، گفت: باید متوجه بوده و استقامت در راه حق داشته باشیم؛ اگر امروز می‌خواهیم از توطئه ها در امان باشیم، باید بصیرت پیشه کرده و در راه ولایت‌فقیه ثابت قدم بمانیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اسباب فتنه و توطئه ها  بدعت‌ها است، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه مراقب بود و میزان را نیز امام و رهبری و مراجع مسلم شیعه قرار داد.

آیت‌الله دستغیب همچنین در پایان با اشاره به مقام و جایگاه عظیم شهدا در نزد خداوند متعال، از حضور باشکوه مردم شهرستان استهبان در تشییع کاروان شهدای گمنام تجلیل کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha