سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجمع روحانیون شیعه و سنی بیرجند

حوزه/ تفرقه، فتنه ای مثلث شوم آمریکا، صهیونیست و وهابیت است و هدف آنان چیزی جز برهم زدن وحدت امت اسلامی نیست

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، امروز در تجمع اعتراض‌آمیز روحانیون، اساتید و طلاب شیعه و سنی، در مدرسه الصدیق بیرجند با اشاره به اینکه وحدت از ضرورت های جهان اسلام است، گفت: تفرقه، فتنه ای مثلث شوم  آمریکا، صهیونیست و وهابیت است و هدف آنان برهم زدن وحدت جامعه اسلامی می باشد.

وی، علما و روحانیون را از سرمایه های بزرگ جهان اسلام دانست وافزود: استکبار جهانی برای دتسلط بر همه کشورهای اسلامی دندان تیز کرده و برای رسیدن به آن دست به کشتن علما، نخبگان و ... می زند تا باعث تفرقه شود.

مسئول نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی، شیخ نمر را عالمی آگاه، فرهیخته و مجاهد عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شیخ نمر فقط دغدغه احیای اسلام واقعی و حقوق مسلمانان را داشت.

وی در پایان با اشاره به عذاب الهی خداوند برای مستکبران گفت: کسانی که شیخ نمر را اعدام و مرتکب چنین گناهی شده اند قطعا از ناحیه خداوند دچار عذاب الهی خواهند شد.

بر پایه این گزارش، در این مراسم علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود خائن، جنایت رژیم آل سعود و اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha