دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 369754
۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر شاهچراغ

حوزه/ مدیر حرم احمدی و محمدی(ع) شیراز، از برگزاری یادواره شهدای یمن با حضور علماء، روحانیون، طلاب و عموم مردم ولایتمدار، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت شهدای مظلوم یمن، ویژه برنامه یادواره شهداء با حضور علماء، روحانیون، طلاب، مسئولین، مجاورین و زائرین حرم مطهر احمدی و محمدی(ع)، پنجشنبه 8 بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان حرم شاهچراغ(ع) برگزار می گردد.

مدیر حرم احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: در این مراسم گرامیداشت، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد دارستانی به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس مداحان به قرائت دعای کمیل می پردازند.

وی در ادامه افزود: به همت دارالقرآن کریم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، چهارمین دوره از مسابقات قرآن شکوفه های احمدی ویژه مهدها و پیش دبستانی ها و عموم کودکان شیراز در رده سنی زیر 6 سال در تاریخ 13 بهمن ماه برگزار می گردد.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: این مسابقات در سه رشته حفظ ده سوره آخر قرآن و سوره حمد، بیست سوره آخر قرآن و سوره حمد و جزء سی ام و سوره حمد (با اختصاص سهمیه جهت هر مرکز) برگزار و سپس از نفرات برتر تجلیل و جوایزی اهداء خواهد گردید.

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32225004-071 تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha