جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر

حوزه/ حجت الاسلام مشایخ با تاکید بر ضرورت اخلاص طلاب در تحصیل علم و تبلیغ دین، خاطر نشان کرد: خداوند بشارت داده امداد غیبی و الهی را شامل افرادی می کند که به قدرت لایزال پروردگار ایمان داشته و اعمال خود را خالص انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه شهرستان نوشهر در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران صدیقه طاهره (س) این شهرستان با اشاره به اهمیت اخلاص، بیان کرد: اخلاص فواید زیادی دارد که کسب حکمت، امداد الهی و همچنین رسیدن به مقام  لقاء الله، از جمله آن می باشد.

وی افزود: از ائمه اطهار(علیهم السلام) روایت گردیده که اگر بنده ای تا چهل شبانه روز، خالصانه کاری را انجام دهد، چشمه های حکمت از قلب بر زبانش جاری و آثار و برکات زیادی در زندگی ایجاد خواهد شد؛ همچنین دید انسان و بصیرت او الهی می گردد.

امام جمعه نوشهر ادامه داد: انسان مخلص رضایت خداوند را بر رضایت خلق ترجیح داده، تمام تلاش خود را می نماید تا تکلیف الهی خویش را به نحو شایسته انجام دهد و به سر منزل مقصود که لقاء الله است برساند و قطعاً مشکلات در این مسیر را با صبر تحمل خواهد کرد.

حجت الاسلام مشایخ در پایان با تاکید بر ضرورت اخلاص طلاب در تحصیل علم و تبلیغ دین، خاطر نشان کرد: خداوند متعال بشارت داده امداد غیبی و الهی خود را شامل افرادی می کند که به قدرت لایزال پروردگار ایمان داشته، اعمال خود را خالص برای رضای او انجام می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha