جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 373218
۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
تجلیل از امام پژوهان حوزه

حوزه/ مراسم تجلیل از برترین ارایه کنندگان مقاله همایش« امامت از منظر حضرت زهرا(س)» در بنیاد فرهنگی امامت و مرکز تخصصی امامت حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش امامت از منظر حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور پژوهشگران حوزه امامت در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد.

در این مراسم که  آیت الله میلانی  و حجت الاسلام والمسلمین سبحانی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت حضور داشتند، برنامه های مختلفی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم صاحبان سه مقاله برتر این همایش به بیان گزارشی از این مقاله و به تشریح ابعاد مختلف مساله امامت از منظر حضرت زهرا(س) پرداختند.

پس از ارایه مقالات حجت الاسلام شاهینی، دبیر برگزاری این همایش نیز به تشریح چگونگی ارایه مقالات و شکل گیری این همایش و نحوه داوری آثار پرداخت.

پس از این برنامه نیز مراسم تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر این همایش برگزار شد که در این میان از سید عبدالکریم حسن پور، حجت الاسلام سید احمد حسینی، حجت الاسلام اسفندیاری، روح الله متقی نیک، بانوان پژوهشگر، نجفی و آرامش تجلیل شد.

پایان بخش این مراسم نیز سخنرانی آیت الله میلانی بود که در سخنانی به بیان اهمیت و جایگاه و نقش حضرت زهرا(س) در جریان امامت پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha