دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 373595
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
سررسید دینی بوستان

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب، سررسید دینی و فرهنگی «بوستان» را چاپ و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، از چاپ و انتشار سررسید دینی «بوستان» خبر داد و گفت: سررسید بوستان با جلد ترمه در دو رنگ، چاپ و روانه بازار شده است.

مهدی محدثی درباره ویژگی متمایز این سررسید دینی گفت: هر صفحه از این سررسید، مزیّن به یک حدیث یا آیه است که احادیث و آیات مزبور، در بیش از 152 موضوع اخلاقی، تربیتی، تاریخی، اهل بیت و ... گردآوری شده است. همچنین مناسبت های ملی و مذهبی بر اساس سال های شمسی، قمری و میلادی، با دقت استخراج شده است. در پایان هر فصل نیز ضمن معرفی بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تصاویر و طرح هایی از کارهای تایپوگرافی استاد نجابتی درج شده است. همچنین در هر جمعه، احادیثی ویژه حضرت ولیعصر – عج- آورده شده است.

وی افزود: اوقات شرعی (با احتساب تغییر ساعت شش ماهه نخست سال)، شماره تلفن های دفاتر مراجع معظم تقلید، تلفن های ضروری تهران و قم، تبدیل سال شمسی به قمری و میلادی و ... از دیگر ویژگی های این سررسید است.

محدثی در خصوص قابلیت استفاده این سررسید تصریح کرد: به لحاظ غنای این سررسید در احادیث و مناسبت های لازم، مؤسسات، ادارات و نهادهای کشور و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با اعتماد کامل و اطمینان از این سررسید استفاده کنند.

سررسید «بوستان» با جلد ترمه، به مبلغ 18هزار تومان و با تخفیف ویژه در فروشگاه های مؤسسه بوستان کتاب عرضه می گردد.

علاقه مندان جهت تهیه سررسید به نشانى: قم، چهارراه شهداء، نمایشگاه بوستان مراجعه کرده و یا با تلفن: 02537742155 تماس بگيريد؛ وب سايت مؤسسه: http://www.bustaneketab.com در دسترس کاربران اینترنتی قرار دارد.

فروشگاه شماره 2: تهران، میدان فلسطين ،خیابان طوس ،کوچه تبریز پلاک 30، تلفن 02188956922

فروشگاه شماره 3: مشهد، چهارراه خسروى، خيابان شهيد رجايى، جنب مجتمع ياس ، تلفن 05112233672

فروشگاه شماره 4: اصفهان ، خيابان حافظ، چهارراه کرمانى، تلفن 03132220370

فروشگاه شماره 5: اصفهان ، ميدان انقلاب، جنب سينما ساحل، کتابفروشى بوستان کتاب، تلفن 03132221712

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha