یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هفته نامه افق حوزه

حوزه /چهارصد و پنجاه و سومین شماره هفته نامه «افق حوزه»، به انضمام ویژه نامه افق خانواده، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هفته نامه «افق حوزه» در بخش هایی مانند؛ اخبار افق، در محضر نور، سخن بزرگان، عطر یار، اخلاق در حوزه، رواق شهیدان، فرزانگان، اخبار کوتاه، بین ‌الملل، مقاله، کرسی اجتهاد، فقه و زندگی، مصاحبه، آثار ماندگار، یاد ایام، ویژه ‌نامه ‌ها، افق خانواده و پرس ‌وجو به ارائۀ مطلب پرداخته است.

عناوین برتر این شماره هفته نامه «افق حوزه» عبارتند از: «کار برای خدا و خلق خدا، برنامه دائمی نمایندگان باشد»، «حوزه علمیه به تفسیر مقارن توجه داشته باشد»، »تقدیر جامعه مدرسین از حضور حماسی مردم»، «فعالیت ‌های تبلیغی حوزه علمیه استان قم»، «رونمایی از اولین ترجمه شیعی قرآن به زبان روسی»، «تا علمای مذاهب متحد نشوند وحدت مسلمانان محقق نمی ‌شود»، «اکثریت مردم آمریکا از اسلام واقعی آگاهی ندارند»، «شیخ علی ‌الزیدی از فضلای نجف به شهدا پیوست»، «صبر در تربیت اولاد درس اخلاق آیت الله مظاهری»

مهم ترین عناوین در بخش «افق خانواده» نیز عبارتند از: «کنجکاوی خلاقانه کودکان را خرابکاری ندانیم»، «در دعوای فرزندان قضاوت نکنید!»، «زندگی شیرین تر با بچه ها»، «همسرم حرف های مرا نمی شنود!»، «خودروهای پرنده 2 سال دیگر روانه آسمان می شوند».

* درس اخلاق آیت الله ‌‌العظمی مظاهری

آیت الله ‌‌العظمی مظاهری در درس اخلاق خود با موضوع «صبر در تربیت اولاد» بیان می دارند: در حال حاضر تربیت اولاد مشکل است؛ ولی بدانیم که آن لازم و واجب است و وجوبی بالاتر از این نداریم.

خیال نکنید که عبادت تنها در نماز و روزه و حج و افطار دادن در ماه رمضان است؛ بلکه بدانید که مهم تر از این ها، مواظبت از پسر و دختر است.

از آن طرف اگر کسی راجع به تربیت بچه هایش بی تفاوت باشد، گناهش خیلی بالاست. بنابراین تربیت فرزند مشکل است و نیاز به صبر و حوصله دارد؛ استقامت می خواهد؛ صرف کردن عمر می خواهد.

اکر می خواهید بچه هایتان دارای سعادت دنیا و آخرت باشند، روح خداترسی و اعتقاد به معاد را در عمق جانشان نهادینه نمایید و این کارها درایت و استقامت می خواهد.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه به نشانی: www.ofoghhawzah.ir در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha