دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه فارس، از برگزاری کارگاه های تخصصی روش و حفظ قرآن، ویژه طلاب مدارس فارس در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد فولادی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: به منظور ارتقاء سطح قرآنی و عترت مدارس علمیه استان فارس، یک دوره کارگاه تخصصی در زمینه روش و حفظ قرآن، تصحیح نماز، روخوانی و روانخوانی قرآن، ترجمه و تفسیر و روش حفظ و تدبر در قرآن، به همت دفتر قرآن و عترت معاونت آموزش حوزه علمیه و با همکاری اساتید مجرب و متخصص قرآنی حوزه علمیه قم، از روز چهارشنبه 19 اسفند لغایت شنبه 22 اسفندماه، در 16 مدرسه علمیه استان با حضور کلیه طلاب برگزار می شود.

وی افزود: 40 مدرسه تحت پوشش برای برگزاری این دوره تقاضا نمودند، ولی بر اساس ظرفیت حوزه علمیه فارس، 7 مدرسه در سطح شهر شیراز و 9 مدرسه در سطح شهرستان ها این دوره ها را در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت هماهنگ برگزار می کنند.

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت آموزش حوزه فارس خاطر نشان کرد: مدارس علمیه استان فارس، از ابتدای سال تحصیلی برنامه های قرآنی از قبیل، کارگاه روخوانی، روانخوانی، تفسیر و ترجمه، برگزاری مسابقات قرانی و محافل قرآنی را برگزار نموده و حضور اساتید حوزه علمیه قم و برگزاری این کارگاه تخصصی به جهت تکمیل نمودن و تخصصی کردن این امر قرآنی می باشد.

وی تصریح کرد: دوره های تخصصی اعلام شده بر اساس متون درسی در زمینه های قرآن و عترت برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha