شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 374205
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ امام جمعه شهرستان چناران ضمن تسلیت درگذشت نماینده فقید ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله واعظ طبسی را نمونه و مصداق مدیریت اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام تاجی، امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی این شهر با اشاره به اینکه آیت الله واعظ طبسی نمونه و مصداق مدیریت اسلامی بود، ابراز داشت: آن مرحوم همواره پیشگام در صف اول انقلاب و در مواضع انقلابی خود مستحکم و استوار بود.

وی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله واعظ طبسی تقدیر و خاطر نشان کرد: اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت و توجه ویژه معظم له به شخصیت این عالم بزرگوار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران در ادامه با اشاره به برنامه های ایام فاطمیه با محور سبک زندگی فاطمی و شناخت سیره حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: علاوه بر اجتماع عزاداران فاطمی همایشی با عنوان فاطمیون با حضور هیئت ها، روحانیان و مداحان در مسجد کارخانه قند برگزار خواهد شد.

وی در پایان ، برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) روز یکشنبه۲۳ اسفند، برنامه ریزی اجرای فعالیت های فرهنگی و دینی از شهادت حضرت زهرا(س) تا ولادت آن حضرت با محوریت جنبه های شخصیتی مادری، همسری، دختری، ولایتمداری، اسوه حجاب و عفاف و تربیت فرزند سیره و سبک زندگی فاطمی از ۲۳ اسفند 94 تا ۱۱ فروردین 95 از برنامه های فرهنگی ویژه این ایام در چناران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha