شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 376705
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
محاصره کرباباد

حوزه/ جریان های سیاسی و مردم مناطق مختلف بحرین، روز گذشته ضمن اعلام همبستگی با اهالی تحت محاصره کرباباد، مخالفت و اعتراض خود را نسبت به استمرار محاصره امنیتی این منطقه توسط مزدوران آل خلیفه اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شهرها و مناطق مختلف بحرین روز گذشته شاهد تظاهرات و اعتراض مردمی نسبت به استمرار محاصره امنتی شهر کرباباد توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه بود.

در این راستا مردم مناطق المصلی، جدحفص، الدیه، توبلی و منامه با حضور در راهپیمایی های پرشور، همبستگی خود را با مردم تحت محاصره کرباباد اعلام کردند و خواستار رفع حصار امنیتی و توقف بازداشت غیر قانونی شهروندان این منطقه شدند.

پیش از این جریان الوفاق بحرین خواستار همبستگی گسترده مردم بحرین با مردم تحت محاصره کرباباد شده بود.

در این زمینه جریان الوفاء نیز محاصره امنیتی منطقه کرباباد توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه را محکوم کرد و آن را یک محاصره تروریستی توصیف کرد که با سکوت جامعه بین الملل همراه شده است.

در بیانیه الوفاء آمده: مزدوران آل خلیفه این روزها به خانه های مردم حمله ور شده و جوانان را شکنجه می کنند تا از آنها اعتراف بگیرند، اما باید بدانند که این اقدامات نمی تواند در عزم و اراده انقلابی مردم این منطقه خللی وارد سازد.

این جریان از مردم بحرین خواسته با هر روش ممکن و قانونی، همبستگی خود را با اهالی کرباباد اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha