دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 378823
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
اقامه نماز در اماکن عمومی

حوزه/ مسئول مدارس علمیه آباده، از اعزام ۷۴ روحانی و طلبه مدارس امام صادق(ع)، اثنی عشریه(ع) و کوثر به ادارات، مدارس، مساجد و اماکن عمومی و تفریحی جهت اقامه نماز جماعت خبر داد.

حجت الاسلام  سید حسن موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور احیاء مسئله نماز و برپایی آن در تمامی مراکز دولتی و عمومی، به همت طلاب و روحانیون مدارس علمیه امام صادق(ع)، اثنی عشریه(ع) در بخش برادران و حوزه علمیه کوثر در بخش خواهران و همکاری ستاد اقامه نماز استان فارس، تعداد 74 طلبه به ادارات، مدارس، مساجد و اماکن عمومی و تفریحی این شهرستان اعزام شده است.

وی افزود: طلاب اعزامی، علاوه بر برگزاری نماز جماعت در وعده های مختلف، کلاس احکام، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و ... را برگزار می کنند.

مسئول مدارس علمیه شهرستان آباده با توجه به اهمیت نماز، خاطر نشان کرد: همایش ائمه جماعات سازمان های مذکور، هر یک مدتی با همکاری مدارس علمیه این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: یکی از افتخارات این شهرستان، حضور مستمر طلاب مدارس علمیه امام صادق(ع)، اثنی عشریه(ع) و کوثر برای برپایی مسئله مهم و کلیدی نماز می باشد و با فعالیت بسیار خوب طلاب هم اکنون هیچ مکانی در شهرستان آباده  فاقد روحانی نمی باشد. .

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha